1. Siedem - 10/10
2. Obcy 3 - 10/10
3. Zaginiona dziewczyna - 9/10
4. Podziemny krąg - 8/10
5. Zodiak - 8/10
6. Azyl - 8/10
7. The Social Network - 7,5/10
8. Dziewczyna z tatuażem - 7/10
9. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 4,5/10
Nie widziałem jeszcze „Gry”. A jak wasze rankingi i oceny?